دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن
نوشته شده توسط : پرنیان

امروزه و با گسترش تنوع در دکوراسیون‌ها و دیزاین منازل، طراحی و دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی نیز مهم جلوه می‌کند. در گذشته به دکوراسیون و دیزاین این بخش از منازل اهمیت زیادی داده نمی‌شد و کار تغییر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و هزینه برای این کار را صرف هزینه اضافی برای منزل تلقی می‌کردند. اما با علاقه افراد به تغییر سبک زندگی و دکوراسیون‌های مدرن و جذاب، دکوراسیون این بخش از منزل نیز مهم بوده و در زیبایی منزل نقش دارد.

شما تصور کنید که با تغییر دکوراسیون کل منزل خود و صرف هزینه‌های زیاد، به سرویس بهداشتی اهمیتی نداده و آن را به حال خود رها کرده‌اید. در این صورت سرویس‌های بهداشتی و حمام در منزل شما مانند وصله‌ای ناجور به چشم آمده و در میان زیبایی منزل، نازیبا جلوه می‌کنند. علاوه بر آن بافت این بخش از منزل، به دلیل استفاده مکرر و شستشوی زیاد، فرسوده شده، هر چند سال نیازمند تغییر دکوراسیون و تعویض کاشی و سرامیک هست. با وجود همه این دلایل، لازم است تا به این بخش از خانه رسیدگی ویژه شود و به زیبایی آن توجه داشته باشیم.

برای تغییر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی نیازمند اطلاعات کافی در خصوص ابزار و لوازم موجود در این بخش هستیم. در سرویس‌های بهداشتی از روشویی و آینه تا کاشی‌های دیوار و کف و سرامیک توالت ایرانی و فرنگی، نیازمند داشتن اطلاعاتی هرچند جزئی است تا بتوانید هماهنگی زیبایی را بین این وسایل به وجود آورده و از یک سرویس بهداشتی با طراحی مدرن بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این نکات را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و اطلاعات جامعی را برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن





:: برچسب‌ها: دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: